Βοήθεια

ή επιλέξτε ένα θέμα που σας ενδιαφέρει και δείτε παρακάτω την απάντηση

ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Πότε μπορώ να επικοινωνήσω με την Εξυπηρέτηση Πελατών;

Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών είναι στη διάθεση σας από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Εξυπηρέτηση Πελατών;

Οι σύμβουλοι μας είναι διαθέσιμοι τηλεφωνικά στο: 211 2340554 και μέσω e-mail: [email protected] 

 

Μπορεί ένας υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών να κάνει μια παραγγελία για μένα;

Ένας υπάλληλος του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών δεν μπορεί να παραγγείλει για λογαριασμό του πελάτη. Οι παραγγελίες γίνονται δεκτές μόνο ηλεκτρονικά, κάνοντας μία αγορά από την ιστοσελίδα www.answear.gr ή μέσω της εφαρμογής Answear για κινητά.

 

ΚΩΔΙΚΟΙ ΕΚΠΤΩΣΗΣ / CLUB ANSWEAR

Μπορώ να χρησιμοποιήσω πολλούς κωδικούς έκπτωσης σε μία παραγγελία;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν κωδικό έκπτωσης κατά την υποβολή μιας παραγγελίας. Οι εκπτώσεις δεν συνδυάζονται.

Δεν έλαβα κωδικό για την εγγραφή μου στο ενημερωτικό δελτίο. Τι πρέπει να κάνω;

Ελέγξτε όλους τους φακέλους στο e-mail σας, μερικές φορές οι ειδοποιήσεις πηγαίνουν στο φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Επίσης, αναζητήστε στα μηνύματα σας για το "Answear". Εάν ο κωδικός σας εξακολουθεί να μην είναι διαθέσιμος, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο 211 2340554 ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο [email protected]

Ο κωδικός έκπτωσης δε λειτουργεί. Ποιοι μπορεί να είναι οι λόγοι;

Βεβαιωθείτε ότι ο κωδικός έκπτωσης έχει πληκτρολογηθεί σωστά (χωρίς διαστήματα, ίδιους χαρακτήρες, κεφαλαία γράμματα). Επίσης, λάβετε υπόψην ότι ορισμένοι κωδικοί έκπτωσης έχουν περιορισμένη ημερομηνία ισχύος και λειτουργούν μόνο σε επιλεγμένα προϊόντα. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο 211 2340554 ή στο e-mail [email protected] Οι υπάλληλοι μας θα ελέγξουν τους όρους του κωδικού για εσάς.

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τους πόντους του Answear Club κατά την υποβολή μιας παραγγελίας;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους πόντους που κερδίσατε για να πληρώσετε μερικώς για τις αγορές σας. Οι πόντοι Answear Club μειώνουν την αξία ενός προϊόντος με βάση την πρώτη βασική τιμή του. Με τους πόντους, μπορείτε να μειώσετε την αξία των προϊόντων στο 50% της αρχικής τιμής του. Για να χρησιμοποιήσετε τους πόντους στην παραγγελία σας, πρέπει να είστε συνδεδεμένοι και να κάνετε κλικ στο "Answear Club" στο καλάθι αγορών σας.

Γιατί δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω όλους τους πόντους του Answear Club στο καλάθι αγορών μου;

Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους Πόντους Answear Club εάν:

  • οι πόντοι δεν είναι ακόμη ενεργοί. Ενεργοποιούνται 30 ημέρες μετά την αγορά
  • έχετε ήδη εισάγει έναν κωδικό έκπτωσης στο καλάθι αγορών σας
  • εάν το προϊόν για το οποίο προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε πόντους έχει ηδη έκπτωση 50% της αρχικής τιμής του
Έλαβα ένα μπόνους γενεθλίων στο εμαιλ μου. Τι σημαίνει αυτό;

Για τα μέλη του AnswearClub έχουμε ετοιμάσει ένα ειδικό μπόνους γενεθλίων. Την ημέρα πριν από τα εγγεγραμμένα γενέθλια, αποστέλλεται ένα μπόνους πρόσθετων "χρημάτων".  Το μπόνους προστίθεται αυτόματα στο υπόλοιπο του λογαριασμού σας. Ισχύει για 30 ημέρες και κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου πρέπει να κάνετε μια παραγγελία χρησιμοποιώντας τους πόντους AC.

Πότε ενεργοποιούνται ξανά οι πόντοι του Answear Club που χρησιμοποιήθηκαν μετά την επιστροφή των προϊόντων;

Τα χρήματα είναι έτοιμα για χρήση ξανά 1 ημέρα μετά τη λήψη του email επιβεβαίωσης της παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν κωδικό έκπτωσης και πόντους Answear Club στην παραγγελία μου;

Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ταυτόχρονα κωδικό έκπτωσης και πόντους Answear Club κατά την υποβολή μιας παραγγελίας. Αυτές οι δύο εκπτώσεις δεν μπορούν να συνδυαστούν.

 

Πώς μπορώ να συμμετάσχω στο πρόγραμμα του Answear Club;

Για να συμμετάσχετε στο πρόγραμμα Αnsweαr club, απλά δημιουργήστε ένα λογαριασμό στο κατάστημα μας. Υπάρχουν πολλές επιλογές:

  • στη δεξιά γωνία της αρχικής σελίδας
  • Επιλέξτε "Δημιουργία λογαριασμού" κατά την υποβολή μιας παραγγελίας
  • Όταν ολοκληρωθεί η αγορά, η επιλογή "Δημιουργία λογαριασμού" εμφανίζεται στην κάτω πλευρά
Γιατί πρέπει να καθορίσω μια ημερομηνία γέννησης όταν εγγραφώ στο Answear Club;

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα επιβράβευσης δεν είναι υποχρεωτική και εάν ο χρήστης δεν συμφωνεί να δώσει ημερομηνία γέννησης, δυστυχώς, πρέπει να αρνηθεί να συμμετάσχει. Δεν χρησιμοποιούμε τα δεδομένα που συλλέγονται για σκοπούς μάρκετινγκ, ούτε τα μεταφέρουμε σε τρίτους. Η ημερομηνία γέννησης χρησιμοποιείται από το ANSWEAR.gr μόνο για στατιστικούς σκοπούς και σας επιτρέπει να λαμβάνετε πόντους μπόνους για τα γενέθλιά σας.

ΠΛΗΡΩΜΗ

Ποιον τρόπο πληρωμής μπορώ να επιλέξω;

Το ANSWEAR.gr προσφέρει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

  • online πληρωμή (επιλέγοντας αυτόν τον τρόπο πληρωμής, μπορείτε να πληρώσετε με την πιστωτική σας κάρτα)
  • πληρωμή κατά την παραλαβή (επιλέγοντας αυτήν την επιλογή, η πληρωμή πραγματοποιείται κατά την παραλαβή μιας αποστολής με courier)
  • σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα να πληρώσετε για την παραγγελία σας ηλεκτρονικά. Ετσι, αποφεύγετε πρόσθετα έξοδα (τραπεζική προμήθεια) κατά την επιστροφή χρημάτων στο λογαριασμό σας. Αυτό ισχύει στην περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας, την οποία έχετε πληρώσει με αντικαταβολή.
Δεν μπόρεσα να ολοκληρώσω την πληρωμή της παραγγελίας μου. Και τώρα τι θα γίνει;

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και θα βρείτε ένα σύνδεσμο για να πληρώσετε για την παραγγελία σας στο ιστορικό αγορών σας.

Η πληρωμή μπορεί επίσης να ολοκληρωθεί κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο πληρωμής στην ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λάβατε μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Πώς μπορώ να καταργήσω την εγγραφή μου από το ενημερωτικό δελτίο;

Υπάρχει ένας σύνδεσμος αφαίρεσης σε κάθε ενημερωτικό δελτίο. Φυσικά, μπορείτε πάντα να στείλετε ένα μήνυμα κατάργησης στο: [email protected] .

Δεν λαμβάνω e-mail από Answear.gr. Τι πρέπει να κάνω;
  • Βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δε βρίσκονται στο φάκελο SPAM.
  • Βεβαιωθείτε ότι ο λογαριασμός σας έχει έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • Εάν η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι σωστή και τα μηνύματα δεν βρίσκονται στο φάκελο SPAM, επικοινωνήστε μαζί μας, σίγουρα θα σας βοηθήσουμε.
Θέλω να διαγράψω το λογαριασμό μου. Πώς μπορώ να το κάνω αυτό;

Για να διαγράψετε το λογαριασμό σας, επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή μέσω τηλεφώνου στο 211 2340554.

 

Μπορεί να αποκλειστεί ο λογαριασμός μου;

Ο διαχειριστής του καταστήματος έχει το δικαίωμα να μπλοκάρει το λογαριασμό του χρήστη σε περίπτωση παραβίασης των Κανονισμών. Εάν συμβεί αυτό, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και σίγουρα θα επιλύσουμε το ζήτημα.

Ο λογαριασμός σας ενδέχεται επίσης να αποκλειστεί ως αποτέλεσμα 20 αποτυχημένων προσπαθειών σύνδεσης στο λογαριασμό σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Κατά τη διάρκεια μιας συνεχιζόμενης απαγόρευσης, ο χρήστης θα λάβει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με οδηγίες για το πώς να προχωρήσει για να ανακτήσει ξανα πρόσβαση στο λογαριασμό του.

Δεν μπορώ να συνδεθώ στο λογαριασμό μου. Τι πρέπει να κάνω;
  • Ένας από τους πιο συνηθισμένους λόγους είναι μια λανθασμένη πληκτρολόγηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή κωδικού πρόσβασης.
  • Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης σας, κάντε κλικ στο σύνδεσμο "ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης;" που είναι διαθέσιμος στη σελίδα σύνδεσης. Ένας νέος, τυχαία δημιουργημένος κωδικός πρόσβασης θα σταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δώσατε κατά την εγγραφή σας.
  • Εάν δεν έχετε καταφέρει να συνδεθείτε παρά το σωστό κωδικό πρόσβασης - παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, σίγουρα θα σας βοηθήσουμε.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν που έχει ήδη εξαντληθεί;

Για τα sold-out προϊόντα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected], ο σύμβουλος μας θα σας ενημερώσει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Πώς μπορώ να μάθω αν ένα προϊόν είναι ξανά σε απόθεμα;

Χρησιμοποιήστε την επιλογή "Ειδοποίηστε με!" σε κάθε προϊόν που σας ενδιαφέρει.

Υπάρχει πίνακας μεγέθους για κάθε προϊόν;

Οι πίνακες μεγέθους παρουσιάζονται για τα περισσότερα προϊόντα. Ωστόσο, είναι ενδεικτικού χαρακτήρα.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επιλογή "Αναζήτηση προϊόντος" κάτω από την περιγραφή του προϊόντος για να κάνετε πιο ακριβείς αγορές και να λάβετε λεπτομερείς πληροφορίες για κάθε προϊόν που σας ενδιαφέρει. Για κάθε ερώτημα που στέλνεται πριν από τις 10:00, θα λάβετε λεπτομερείς πληροφορίες για τις διαστάσεις την ίδια μέρα.

Ποιος είναι ο γρηγορότερος τρόπος για να βρω το προϊόν που ψάχνω;

Μπορείτε να το βρείτε:

  • Χρησιμοποιώντας τη μηχανή αναζήτησης στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας
  • Χρησιμοποιώντας το κύριο μενού (στο επάνω μέρος της σελίδας) και επιλέγοντας συγκεκριμένες κατηγορίες
Έλαβα ένα ελλατωματικό προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;

Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] Στη γραμμή θέματος του μηνύματος, πληκτρολογήστε τον αριθμό παραγγελίας σας και, στο σώμα, περιγράψτε τον τύπο της ζημιάς και επισυνάψτε φωτογραφίες του. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών θα λάβει το αίτημα σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας βρίσκονας μια λύση.

Εάν το προϊόν έχει υποστεί ζημιά και η εξωτερική συσκευασία εμφανίσει σημάδια ζημιάς εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αποστολής, αναφέρετε τη ζημιά στον μεταφορέα και κρατήστε τη συσκευασία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Πόσο γρήγορα στέλνεται μια παραγγελία;

Ο χρόνος αποστολής εξαρτάται από τον πάροχο υπηρεσιών που παραδίδει τις αποστολές μας. Συνήθως, o χρόνος παραλαβής διαρκεί από 3 έως 5 εργάσιμες από την ημερομηνία τοποθέτησης της παραγγελίας.

Ποιο είναι το κόστος παράδοσης;

Αν η παραγγελία υπερβαίνει σε αξία τα 40 ευρώ, το κόστος παράδοσης είναι δωρεάν. 

Αν η παραγγελία είναι χαμηλότερης αξίας των 40 ευρώ, το κόστος παράδοσης είναι 3,99 ευρώ. 

Πώς μπορώ να γνωρίζω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση της παραγγελίας είναι διαθέσιμες στην καρτέλα "Ο λογαριασμός μου" (μόνο για εγγεγραμμένους χρήστες). Επιπλέον, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση της αγοράς ("παραγγελία σε εξέλιξη", "αποστολή" κλπ).

Μπορώ να έχω την παραγγελία μου το Σάββατο;

Επί του παρόντος, επιτρέπεται η παράδοση παραγγελιών μόνο τις εργάσιμες ημέρες.

Τι πρέπει να κάνω εάν ο μεταφορέας έχει παραδώσει μια ελλιπή ή κατεστραμμένη αποστολή και δεν έχει καταγραφεί καμία αναφορά ζημιών;

Σε τέτοιες καταστάσεις, ο ισχυρισμός ενός κατεστραμμένου προϊόντος κατά τη μεταφορά είναι πιο δύσκολος, αλλά εφικτός. Εάν η αποστολή παραληφθεί χωρίς προηγούμενη επιθεώρηση, παρακαλούμε να επικαλεστείτε την αναφορά ζημιών εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αποστολής. Κατά την άφιξη του ταχυμεταφορέα, πρέπει να συντάξετε μαζί μια αναφορά για τη ζημιά, τονίζοντας προσεκτικά όλες τις λεπτομέρειες. Λάβετε υπόψην ότι το έγγραφο συμπληρώθηκε σύμφωνα με τα πραγματικά περιστατικά. Επίσης, μάθετε ότι το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην ίδια συσκευασία στην οποία παραλήφθηκε για πρώτη φορά από τον ταχυμεταφορέα. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για τη θετική εξέταση της καταγγελίας.

Μπορεί η παραγγελία μου να αποσταλεί αργότερα;

Φυσικά, αυτό είναι δυνατό, αλλά μόνο μέχρι το προϊόν να μην είναι ακόμα συσκευασμένο στην αποθήκη μας και να μην αποσταλεί με courier. Εάν η παραγγελία βρίσκεται στο στάδιο της "πραγματοποίησης", επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών ή γράψτε μια ειδοποίηση για μετέπειτα παράδοση στο πεδίο "Σημειώσεις για την παραγγελία".

Οι παραγγελίες μπορούν να αναβληθούν έως και 7 ημέρες.

Θα επικοινωνήσει μαζί μου ο ταχυδρόμος πριν την παράδοση;

Οι ταχυμεταφορείς δεν υποχρεούνται να επικοινωνήσουν με τον παραλήπτη της αποστολής πριν από την παράδοση, επομένως δεν είμαστε σε θέση να το εγγυηθούμε. Αυτή είναι μια ατομική επιλογή του κούριερ, αλλά από την εμπειρία μπορούμε να πούμε ότι συνήθως ο κούριερ καλεί τον παραλήπτη πριν από την παράδοση (συνήθως νωρίς το πρωί της ίδιας ημέρας).

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Πραγματοποιούναι τηλεφωνικές παραγγελίες;

Οι παραγγελίες πραγματοποιούνται μόνο μέσω της ιστοσελίδας και της εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα της Answear.

Πώς να κάνετε μια παραγγελία βήμα προς βήμα;
  • Επιλέξτε το προϊόν που θέλετε, διαλέξτε το κατάλληλο μέγεθος και προσθέστε το στο καλάθι.
  • Στο καλάθι, χρησιμοποιήστε τον κωδικό έκπτωσης, τη δωροκάρτα ή τους πόντους Answear Club και μεταβείτε στην πληρωμή.
  • Συνεχίστε συνδέοντας το λογαριασμό σας ή δημιουργώντας ένα λογαριασμό.
  • Το επόμενο βήμα είναι να εισάγετε δεδομένα χρήστη, να επιλέξετε τον τρόπο παράδοσης, την πληρωμή και να επιβεβαιώσετε την παραγγελία.
Πως μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό;
  • Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό με δύο τρόπους. Κάντε κλικ στο εικονίδιο "Ο λογαριασμός μου" στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας και στο "Δημιουργία λογαριασμού".
  • Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό κατά την αγορά μετά την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι.
Μπορεί η παραγγελία να παραδοθεί σε διαφορετική διεύθυνση απ' αυτήν που αναγράφεται στο λογαριασμό του πελάτη;

Μπορούμε να στείλουμε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε διεύθυνση αναγράφεται στο καλάθι αγορών. Στο βήμα πληροφορίες διεύθυνσης, επιλέξτε "Θέλω να εισάγω μια διαφορετική διεύθυνση αποστολής".

Μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;

Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας από Δευτέρα έως Παρασκευή. Ο συνεργάτης μας θα ελέγξει σε ποιο στάδιο είναι η παραγγελία σας και θα επιβεβαιώσει τη δυνατότητα πραγματοποίησης αλλαγών, π.χ. διεύθυνση παράδοσης ή παραλλαγή προϊόντος.

Δεν μπόρεσα να ολοκληρώσω την πληρωμή της παραγγελίας μου. Πως μπορώ να ολοκληρώσω τη συναλλαγη;

Μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και επεξεργαστείτε τα στοιχεία της παραγγελίας. Εκεί θα βρείτε ένα σύνδεσμο για την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Η πληρωμή μπορεί επίσης να γίνει αφού κάνετε κλικ στο σύνδεσμο πληρωμής, ο οποίος βρίσκεται στην ειδοποίηση μέσω email, την οποία θα λάβετε στη διεύθυνση email σας μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας.

Πλήρωσα για την παραγγελία μου ηλεκτρονικά, αλλά εξακολουθεί να εμφανίζεται ως απλήρωτη. Τι πρέπει να κάνω;

Στείλτε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected] επισυνάπτοντας την επιβεβαίωση πληρωμής στη διεύθυνση της εταιρείας. Θα διελευκάνουμε την κατάσταση το συντομότερο δυνατό και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο:  221 2340554  ή στο e-mail:  [email protected] Θα ελέγξουμε την κατάσταση της παραγγελίας σας και θα σας ενημερώσουμε για τη δυνατότητα ακύρωσής της.

Μπορώ να ανταλλάξω το αγορασμένο προϊόν μου;

Οι ανταλλαγές στο Answear.gr δεν πραγματοποιούνται. Για να ανταλλάξετε ένα προϊόν πρέπει να επιστραφούν πρώτα τα προϊόντα σύμφωνα με την ισχύουσα διαδικασία απόσυρσης και έπειτα να τοποθετηθεί νέα ανεξάρτητη παραγγελία. 

Μπορώ να λάβω τιμολόγιο ΦΠΑ για την παραγγελία μου;

Προς το παρόν δεν προσφέρουμε αυτήν την επιλογή.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΑ

Πραγματοποιούνται αλλαγές προϊόντων;

Η αλλαγή προιόντων δεν είναι εφικτή. Μπορείτε ωστόσο να ακολουθήσετε τη διαδικασία επιστροφής και να προβείτε σε νέα παραγγελία του προϊόντος που επιθυμείτε.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την εξέταση ενός παραπόνου;

Τα παράπονα εξετάζονται αμέσως, αλλά το αργότερο 21 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος που έγινε η καταγγελία. Σε μια τέτοια περίπτωση, επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο:  221 2340554  και  στο e-mail:  [email protected] 

Πότε μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Δικαιούστε να επιστρέψετε όλα τα ελλατωματικά προϊόντα που αγοράζονται από το κατάστημα σύμφωνα με τη σύμβαση για περίοδο 2 ετών από την ημερομηνία αγοράς, σύμφωνα με τον νόμο της 30ής Μαΐου 2014 για τα δικαιώματα των καταναλωτών.

Πώς μπορώ να υποβάλλω ένα παράπονο;

1. Κατεβάστε τη φόρμα παραπόνου (κατεβάστε το αρχείο . PDF) - εκτυπώστε και συμπληρώστε την με ακρίβεια. Δυστυχώς, δεν θα είμαστε σε θέση να δεχτούμε ένα παράπονο χωρίς το συνημμένο έντυπο ή σε περίπτωση εσφαλμένης συμπλήρωσης του εγγράφου.

2. Εάν δεν έχετε εκτυπωτή, ετοιμάστε μια προσωπική περιγραφή του παραπόνου σας. Το περιεχόμενο μπορεί να είναι παρόμοιο με τη φόρμα μας.

3. Στείλτε τα προιόντα μαζί με το έντυπο παραπόνου στην ακόλουθη διεύθυνση:

Answear.gr

26ης Οκτωβρίου 150, Μενεμένη 546-27, Θεσσαλονίκη


4. Τα παράπονα εξετάζονται εντός 21 ημερών κατ' ανώτατο όριο από την ημερομηνία παραλαβής του εκτιμώμενου προϊόντος.

5. Σε περίπτωση νόμιμου παραπόνου, τα κατεστραμμένα αγαθά θα επισκευαστούν ή θα ανταλλαχθούν με άλλο (πλήρη αξία) και αν αυτό δεν είναι δυνατό (π.χ. κανένα προϊόν σε απόθεμα) - θα επιστρέψουμε την τιμή του προϊόντος.

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ: Για την επιστροφή του προϊοντος για το οποίο υποβάλλετε το παράπονο σας, σας συστήνουμε να επιλέξετε μία ασφαλή μέθοδο παράδοσης π.χ. χρησιμοποιήστε  μια υπηρεσία ταχυμεταφοράς ή στείλτε ένα δέμα με επιβεβαίωση αποστολής (συστημένη αποστολή). 

Πώς θα μου επιστραφούν τα χρήματα μετά την επιστροφή των προιόντων;

Εάν έχετε πληρώσει για την παραγγελία με μετρητά κατά την παράδοση, θα μας δώσετε έναν αριθμό τραπεζικού λογαριασμού ώστε η επιστροφή χρημάτων να γίνει στον καθορισμένο τραπεζικό λογαριασμό.

Σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα να πληρώσετε για την παραγγελία σας ηλεκτρονικά. Ετσι, αποφεύγετε πρόσθετα έξοδα (τραπεζική προμήθεια) κατά την επιστροφή χρημάτων στο λογαριασμό σας.
Αυτό ισχύει στην περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας, την οποία έχετε πληρώσει με αντικαταβολή.

Σε περίπτωση ηλεκτρονικής πληρωμής, η επιστροφή θα γίνει στον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό / κάρτα με την οποία έγινε η συναλλαγή.

Θέλω να κάνω δωρεάν επιστροφή μέσω του λογαριασμού μου, αλλά το προϊόν δεν εμφανίζεται στις επιλογές επιστροφής. Ποιος είναι ο λόγος;

Εάν το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε δεν είναι ορατό στην καρτέλα “Επιστροφές”, το προϊόν ενδέχεται να μην πληρεί τις προϋποθέσεις για δωρεάν επιστροφή:

  • ελέγξτε ότι η τιμή της παραγγελίας υπερέβη τα 40 ευρώ χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα έξοδα παράδοσης
  • στη συνέχεια, ελέγξτε ότι η ημερομηνία της επιστροφής δεν έχει λήξει. Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα έως και 30 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της αποστολής.

Εάν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 211 2340554 ή στείλτε μας εμαιλ στο [email protected] 

Πώς μπορώ να ελέγξω την κατάσταση της επιστροφής μου;

Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση του προϊόντος που επιστρέψατε κάνοντας σύνδεση στο λογαριασμό σας και επιλέγοντας την ενότητα Επιστροφή.

Κατά την επιβεβαίωση της επιστροφής θα λάβετε μια ειδοποίηση μέσω email στη διεύθυνση που καθορίζεται στην παραγγελία.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επιστροφή χρημάτων;

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός 5 έως 14 ημερών, σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται από το νόμο. Εάν έχετε πληρώσει για την παραγγελία με μετρητά κατά την παραλαβή και μας δώσετε έναν αριθμό τραπεζικού λογαριασμού, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει στον καθορισμένο τραπεζικό λογαριασμό. Στην περίπτωση της ηλεκτρονικής πληρωμής, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει στον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό / κάρτα με την οποία έγινε η πρώτη συναλλαγή.

Μπορώ να επιστρέψω εσώρουχα που αγόρασα από την ιστοσελίδα;

Τα εσώρουχα, όπως και κάθε άλλο προϊόν που προσφέρεται στο κατάστημα μας, μπορούν να επιστραφούν εντός 30 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της αποστολής. Λάβετε υπόψην ότι το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία και να περιέχει το κατάλληλο σετ ετικετών. Τα προιόντα δεν πρέπει να φέρουν ίχνη χρήσης.

 

Ποια έγγραφα πρέπει να προετοιμάσω για τον κούριερ που θα παραλάβει την επιστροφή μου;

Τοποθετήστε τη φόρμα επιστροφής μέσα στο πακέτο. Δε χρειάζεται να αναγράψετε διεύθυνση επιστροφής καθώς ο υπάλληλος courier θα επικολλήσει τη δική του ετικέτα.

Πώς μπορώ να καλέσω έναν κούριερ για να κάνω μία επιστροφή;

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και επιλέξτε την καρτέλα ‘ Επιστροφές’. Εκεί θα βρείτε όλα τα προϊόντα τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις για δωρεάν επιστροφή. Επιλέξτε ανάμεσα στα διαθέσιμα προϊόντα εκείνο/ εκείνα που επιθυμείτε να επιστρέψετε, επιλέξτε την επιθυμητή ημερομηνία επιστροφής και η εταιρία courier θα ειδοποιηθεί αυτόματα.