Κύριοι κανόνες της ANSWEAR.gr
Κύριοι κανόνες της ANSWEAR.gr
I ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
1. Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.answear.gr και η εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα για τη χρήση αυτού του καταστήματος (εφεξής συλλογικά αναφερόμενα ως το «Κατάστημα») διαχειρίζεται από Answear.com Spółka Akcyjna με έδρα την Κρακοβία, διεύθυνση: 31-564 Κρακοβία, Aleja Pokoju 18, εγγεγραμμένη στο Μητρώο Επιχειρηματιών του Εθνικού Δικαστικού Μητρώου που τηρείται από το Περιφερειακό Δικαστήριο της Κρακοβίας, XI Οικονομικό Τμήμα του Εθνικού Δικαστικού Μητρώου, υπό τον αριθμό KRS 0000816066, REGON 122515020, NIP 6793080390, το οποίο είναι επίσης ο διαχειριστής των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των Πελατών του Καταστήματος. Σε περαιτέρω διατάξεις των Όρων και Προϋποθέσεων, για λόγους απλούστευσης της επικοινωνίας, χρησιμοποιούμε τον όρο: «Answear», «εμείς» ή χρησιμοποιούμε άλλες αντωνυμίες που αναφέρουν στο πρώτο πρόσωπο του πληθυντικού αριθμού.
2. Στους όρους και τις προϋποθέσεις (« Όροι και προϋποθέσεις») περιγράφουμε τους όρους για την πραγματοποίηση αγορών των αγαθών που παρουσιάζονται στο Κατάστημα («Αγαθά»), την εγγραφή του λογαριασμού σας, τη χρήση του προγράμματος επιβράβευσης Answear Club και άλλων υπηρεσιών που περιγράφονται στους όρους και προϋποθέσεις.
3. Μπορείτε να ελέγξετε τους όρους και τις προϋποθέσεις στο υποσέλιδο του Καταστήματος ή να κατεβάσετε την τρέχουσα έκδοση σε μορφή PDF και να την αποθηκεύσετε στο μέσο αποθήκευσης της επιλογής σας.
4. Οι πληροφορίες σχετικά με τα Αγαθά που μπορείτε να αγοράσετε στο Κατάστημα αποτελούν πρόσκληση για τη σύναψη σύμβασης πώλησης κατά την έννοια των σχετικών νομικών διατάξεων, ιδίως του άρθρου 513 ΑΚ.
5. Τα Αγαθά στο Κατάστημα περιγράφονται λεπτομερώς. Ο ιστότοπος περιέχει πληροφορίες ιδίως σχετικά με τα χαρακτηριστικά των Αγαθών, την τιμή τους και το υλικό από το οποίο κατασκευάζονται.
6. Όλα τα εμπορικά σήματα και οι επωνυμίες, οι φωτογραφίες, τα σχέδια, η διάταξη του Καταστήματος, οι περιγραφές προϊόντων και άλλα στοιχεία τους υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα και δεν επιτρέπεται να αντιγραφούν ή να χρησιμοποιηθούν με οποιονδήποτε τρόπο για δικούς τους σκοπούς χωρίς τη συγκατάθεση της Answear.
7. Μπορείτε να αγοράζετε από το Κατάστημα μόνο ως καταναλωτής, δηλαδή ως φυσικό πρόσωπο που πραγματοποιεί μη επαγγελματική αγορά. Δεν κάνουμε πωλήσεις σε επιχειρήσεις.
II ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΑΨΗ
1. Διαβάστε τους όρους και τις προϋποθέσεις και, πριν από την υποβολή παραγγελίας ή τη δημιουργία λογαριασμού στο Κατάστημα, αποδεχτείτε το περιεχόμενό του. Χωρίς την αποδοχή των όρων και των προϋποθέσεων δεν θα μπορείτε να αγοράζετε Αγαθά ή να χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες μέσω του Καταστήματος.
2. Οι πληροφορίες που μας παρέχετε κατά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας θα πρέπει να είναι αληθείς, ενημερωμένες και ακριβείς. Σημειώστε ότι ενδέχεται να αρνηθούμε να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας εάν τα δεδομένα που παρέχετε είναι τόσο ανακριβή ώστε να καθιστούν αδύνατη την επεξεργασία της παραγγελίας σας, ιδίως εάν η σωστή παράδοση της παραγγελίας σας θα ήταν αδύνατη. Πριν αρνηθούμε να επεξεργαστούμε μια παραγγελία, θα προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για να καθορίσουμε τις λεπτομέρειες στο βαθμό που είναι απαραίτητο για τη διεκπεραίωση της παραγγελίας.
3. Προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι η χρήση του Καταστήματος από εσάς είναι αποτελεσματική και ασφαλής. Ενεργούμε σύμφωνα με τα ισχύοντα πρότυπα ασφαλείας για το θέμα αυτό.
4. Δεν μπορείτε να προβείτε σε καμία ενέργεια που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια του Καταστήματος, την ασφάλεια των δεδομένων σας και των δεδομένων άλλων πελατών ή την ασφάλεια των αγορών σας.
5. Κατά τη χρήση του Καταστήματος υποχρεούστε να συμμορφώνεστε με τους ακόλουθους κανόνες:
α) δεν επιτρέπεται να παρεμβαίνετε με οποιονδήποτε τρόπο στο περιβάλλον του συστήματος του Καταστήματος, συμπεριλαμβανομένης, ιδίως, της εισαγωγής επιβλαβούς (κακόβουλου) λογισμικού ή της ανάληψης οποιασδήποτε άλλης ενέργειας που αποσκοπεί στην αδικαιολόγητη παρεμπόδιση του Καταστήματος·
β) υποχρεούστε να χρησιμοποιείτε το Κατάστημα σύμφωνα με το σκοπό του που περιγράφεται στους όρους και τις προϋποθέσεις - απαγορεύεται η χρήση των λειτουργιών του Καταστήματος με οποιονδήποτε άλλο τρόπο από αυτόν που ορίζεται στον στους όρους και τις προϋποθέσεις ·
γ) δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε το Κατάστημα με τρόπο που θα μπορούσε να διαταράξει τη λειτουργία του ή να προκαλέσει ενόχληση σε άλλους χρήστες ή υπαλλήλους του Καταστήματος, ιδίως δεν μπορείτε να στέλνετε διαφημίσεις ή άλλες πληροφορίες τέτοιας φύσης στις διευθύνσεις που είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο του Καταστήματος και δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε αυτόματα εργαλεία, scripts, bots και άλλες τεχνολογίες που αυτοματοποιούν τη διαδικασία παραγγελίας.
δ) δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείτε το περιεχόμενο, τις περιγραφές, τις εικόνες ή άλλα γραφικά στοιχεία του Καταστήματος για δική σας χρήση ή για χρήση από άλλες οντότητες. Σημειώστε ότι όλα αυτά τα στοιχεία του Καταστήματος υπόκεινται στα πνευματικά δικαιώματα της Εταιρείας και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς τη συγκατάθεσή της.
ε. δεν μπορείτε να δυσχεραίνετε τις αγορές άλλων πελατών, ιδίως να δίνετε υπερβολικές και ασυνήθιστες παραγγελίες που υποδηλώνουν ότι δεν σκοπεύετε να κρατήσετε τα παραγγελθέντα προϊόντα (η ανωτέρω διάταξη δεν σας εμποδίζει να ασκήσετε το νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης, σύμφωνα με το σημείο VII των κανονισμών) ή να δηλώσετε ότι πραγματοποιείτε αγορές ως καταναλωτής και στη συνέχεια μεταπωλείτε τα αγαθά στο πλαίσιο της επιχείρησής σας.
6. Το Κατάστημα λαμβάνει όλα τα δυνατά και προβλεπόμενα από το νόμο τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των Πελατών, ιδίως για την αποτροπή απόκτησης και τροποποίησης από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα των δεδομένων που δίνονται κατά την εγγραφή. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας και οι χρήστες επιβεβαιώνουν ότι έχουν διαβάσει την Πολιτική Απορρήτου του Διαδικτυακού Καταστήματος, η οποία περιλαμβάνει την Πολιτική Cookies, και ότι κατανοούν τις αρχές και τους σκοπούς της επεξεργασίας των προσωπικών τους δεδομένων από την χρήση της ιστοσελίδας.
7. Για ορισμένες μάρκες, έχουμε εισαγάγει όρια στον αριθμό των τεμαχίων του χρώματος του μοντέλου που μπορείτε να αγοράσετε σε μία παραγγελία. Θα λάβετε πληροφορίες σχετικά με αυτό όταν προσθέσετε στο καλάθι σας τον μέγιστο αριθμό τεμαχίων σε ένα συγκεκριμένο χρώμα μοντέλου.
III ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΑΓΑΘΩΝ
1. Στο Κατάστημα μπορείτε να πραγματοποιείτε αγορές αγαθών και να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες που παρέχει η Answear σύμφωνα με τις κανόνες που περιγράφονται στους όρους και τις προϋποθέσεις.
2. Μπορείτε να πραγματοποιείτε παραγγελίες στο Κατάστημα 24 ώρες το 24ωρο, αλλά οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται κατά τις μη εργάσιμες ημέρες (τα ΣΑΒΒΑΤΑ, Κυριακές και αργίες) θα διεκπεραιωθούν την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
3. Μπορείτε να κάνετε μια παραγγελία αφού καταχωρήσετε το λογαριασμό σας στο Κατάστημα και συνδεθείτε σε αυτόν.
4. Θα σας ζητήσουμε να παρέχετε τα δεδομένα που είναι απαραίτητα για τη διεκπεραίωση των παραγγελιών που δίνετε. Θα σημειώσουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία όπως απαιτείται στη φόρμα αγοράς. Χωρίς τα απαιτούμενα στοιχεία, δεν θα μπορέσουμε να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας και να εκδώσουμε τιμολόγιο.
5. Για να κάνετε την παραγγελία σας θα πρέπει να κάνετε τα εξής:
α) αφού επιλέξετε τα Αγαθά, να τα προσθέσετε στο «Καλάθι» επιλέγοντας το κατάλληλο μέγεθος, τον αριθμό των Αγαθών, το χρώμα τους, και στη συνέχεια να προχωρήσετε στο «Καλάθι» και να ακολουθήσετε τις περαιτέρω οδηγίες στη σελίδα του Καταστήματος,
β) έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε το περιεχόμενο του «Καλαθιού» σας, διαγράφοντας τα Αγαθά που έχετε προστεθεί ή προσθέτοντας νέα Αγαθά, καθώς και να αλλάξετε τα δεδομένα που έχετε δηλώσει μέχρι να πατήσετε το κουμπί «Αγορά και πληρωμή»,
γ) κάνοντας κλικ στο κουμπί „Αγορά και πληρωμή" σημαίνει ότι μας έκανες προσφορά για την αγορά των αγαθών που επέλεξες με τους όρους που περιγράφονται στους Κανονισμούς, και αν επιλέξεις τη μέθοδο πληρωμής Google Pay/Apple Pay, απαιτείται πληρωμή για την υποβολή της προσφοράς.
6. Μόλις κάνετε την προσφορά, θα λάβετε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα που θα περιέχει βασικές πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία σας, όπως: την ποσότητα των Αγαθών που παραγγείλατε, την τιμή και το κόστος παράδοσής τους, τον τύπο παράδοσης και πληρωμής που έχετε επιλέξει, τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης, τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του Καταστήματος. Το εν λόγω μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα περιέχει επίσης πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο υποβολής παραπόνου και τους όρους και τις προϋποθέσεις για την υπαναχώρηση από τη σύμβαση πώλησης. Λάβετε υπόψη ότι αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτελεί απλώς επιβεβαίωση ότι το Κατάστημα έχει λάβει την παραγγελία σας.
7. Μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας, θα σας ενημερώσουμε ότι την έχουμε προωθήσει στην αποθήκη για έλεγχο και μετά τον έλεγχο της παραγγελίας σας, θα σας στείλουμε άλλο ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο οποίο θα επιβεβαιώσουμε την εκτέλεση της παραγγελίας σας («Επιβεβαίωση εκτέλεσης και αποστολής της παραγγελίας») ή θα αρνηθούμε την προσφορά σας για αγορά Αγαθών από το Κατάστημα και θα προσδιορίσουμε τους λόγους της άρνησης.
8. Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αναφέρεται στην ενότητα 7 ανωτέρω («Επιβεβαίωση εκτέλεσης και αποστολής της παραγγελίας») υποδηλώνει ότι η σύμβαση πώλησης των Αγαθών που έχετε επιλέξει έχει συναφθεί σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που περιγράφονται στον στους Όρους και Προϋποθέσεις.
9. Σημειώστε ότι μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας ανά πάσα στιγμή πριν λάβετε το μήνυμα που αναφέρεται στην ενότητα 7 («Επιβεβαίωση εκτέλεσης και αποστολής της παραγγελίας») – απλώς επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών. Εάν αποφασίσετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, θα σας στείλουμε σε κάθε περίπτωση ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα επιβεβαιώνει την ακύρωση.
10. Εάν έχετε επιλέξει να πληρώσετε ηλεκτρονικά, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί εάν:
α) τα στοιχεία επικοινωνίας σας είναι τόσο ανακριβή που καθιστούν αδύνατη την παράδοση ή την επικοινωνία μαζί σας για την επιβεβαίωση των στοιχείων σας,
β) Η πληρωμή της παραγγελίας σου δεν θα πραγματοποιηθεί εντός της προθεσμίας που έχει καθοριστεί από το Κατάστημα εδώ: https://answear.gr/a/methodoi-pliromis-answear-gr.
11. Κάθε παραγγελία συνοδεύεται από ηλεκτρονικό τιμολόγιο ΦΠΑ για τα αγορασθέντα Αγαθά. Θα λάβετε ένα τέτοιο τιμολόγιο στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δώσατε κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας. Με την αποδοχή του των Όρων και Προϋποθέσεων, ζητάτε τιμολόγιο ΦΠΑ αντί απόδειξης και αποδέχεστε την αποστολή ηλεκτρονικού τιμολογίου ΦΠΑ στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει.
IV ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΓΑΘΩΝ
1. Τα αγαθά που αγοράζονται από το Κατάστημα θα παραδοθούν στη διεύθυνση που θα δηλώσετε στην παραγγελία σας εντός της Ελλάδας.
2. Συνήθως επεξεργαζόμαστε τις παραγγελίες εντός 3 έως 6 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με τη μέθοδο παράδοσης που έχει επιλεγεί για τα Αγαθά. Η παράδοση της παραγγελίας σας ενδέχεται να καθυστερήσει κατά τη διάρκεια περιόδων με μεγάλη κίνηση στο Κατάστημα, όπως οι περίοδοι διακοπών, αλλά προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι οι αγορές σας θα φτάσουν σε εσάς το αργότερο εντός 15 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της Αποστολής και της Επιβεβαίωσης Παραγγελίας. Ο μέγιστος χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας δεν επιτρέπεται να υπερβεί τις 30 ημέρες. Ενδέχεται να καθυστερήσουμε την εκτέλεση της παραγγελίας σας έως ότου λάβουμε την πληρωμή του τιμήματος των Αγαθών, εάν επιλέξετε να πληρώσετε ηλεκτρονικά.
3. Θα σας παραδώσουμε τα Αγαθά ως εξής:
(α) με υπηρεσία ταχυμεταφορών στη διεύθυνση που θα δηλώσετε εντός της Ελλάδας,
β) σε επιλεγμένο σημείο συλλογής (π.χ. σημείο συλλογής από εταιρεία ταχυμεταφορών, άλλους συνεργάτες της Answear) - σύμφωνα με τις επιλογές που διατίθενται από την Answear.
Τις λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις μορφές και το κόστος παράδοσης των Αγαθών μπορείτε να τις βρείτε εδώ: https://answear.gr/a/methodoi-paradosis-answear-gr.
V ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
1. Οι τιμές των Αγαθών στο Κατάστημα αναφέρονται σε ευρώ. Οι αναφερόμενες τιμές περιλαμβάνουν τον ΦΠΑ.
2. Μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία χρησιμοποιώντας τους τρόπους πληρωμής που είναι διαθέσιμοι στο Κατάστημα. Οι τρέχουσες μέθοδοι πληρωμής που γίνονται δεκτές στο Κατάστημα παρουσιάζονται στην υποσελίδα Μέθοδοι πληρωμής: https://answear.gr/a/methodoi-pliromis-answear-gr και στη διαδικασία αγοράς στο βήμα με την επιλογή του τρόπου πληρωμής.
3. Εάν επιλέξεις τις Ηλεκτρονικές πληρωμές, τα χρήματα πρέπει να πιστωθούν στο λογαριασμό σου στο Answear.gr εντός της προθεσμίας που υποδεικνύεται από το κατάστημα εδώ: https://answear.gr/a/methodoi-pliromis-answear-gr, διαφορετικά η παραγγελία θα ακυρωθεί. Μπορείς, φυσικά, να κάνεις νέα παραγγελία επιλέγοντας διαφορετικό τρόπο πληρωμής ή πραγματοποιώντας έγκαιρα μια ηλεκτρονική πληρωμή.
4. Παρακαλούμε σημειώστε ότι μπορούμε να αλλάξουμε τις τιμές των Αγαθών στο Κατάστημα, να αλλάξουμε τη γκάμα των προϊόντων μας, να κάνουμε προσφορές ή να μειώσουμε τις τιμές των Αγαθών σε άλλο τρόπο, αλλά οι αλλαγές αυτές δεν θα επηρεάσουν τυχόν συμβάσεις πώλησης που έχουν ήδη συναφθεί ή τα δικαιώματα των Πελατών που επωφελούνται από μια συγκεκριμένη προσφορά.
VI ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΑΘΑ
1. Στο Κατάστημα πουλάμε μόνο καινούργια και αυθεντικά Αγαθά. H Answear ευθύνεται για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης η οποία υφίσταται κατά τον χρόνο παράδοσης των αγαθών και η οποία καθίσταται εμφανής εντός δύο ετών από τη στιγμή αυτή, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του νόμου.
2. Εάν θεωρείτε ότι τα Αγαθά που αγοράσατε δεν είναι σύμφωνα με τη σύμβαση, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του νόμου και των Όρων και Προϋποθέσεων.
3. Μπορείτε να υποβάλετε παράπονο με τον ακόλουθο τρόπο:
α) στείλτε πίσω τα ελαττωματικά Αγαθά με γραπτή περιγραφή του ελαττώματος - μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το έντυπο παραπόνου που σας παρέχουμε και το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από την ιστοσελίδα του Καταστήματος, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητο,
β) αποστέλλετε το παράπονο ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή ή με άλλο μέσο παράδοσης στη διεύθυνση:
Answear.gr
26ης Οκτωβρίου 150
Μενεμένη 546 27
Θεσσαλονίκη,
Ελλάδα
με τον σχολιασμό "ANSWEAR.gr - ΠΑΡΑΠΟΝΑ"
γ) θα σας ενημερώσουμε σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπίσουμε το παράπονό σας εντός 21 ημερών από την παραλαβή των Αγαθών για τα οποία υποβάλλετε το παράπονο.
4. Σύμφωνα με τις σχετικές νομικές διατάξεις, στην περίπτωση των Αγαθών που αγοράστηκαν έως τις 08.09.2022, κατά την υποβολή παραπόνου δικαιούστε ιδίως:
α) να προβείτε σε δήλωση μείωσης της τιμής (αναφέροντας μέχρι ποιο ποσό) ή να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εάν το ελάττωμα είναι σημαντικό – σε μια τέτοια περίπτωση μπορούμε να αντικαταστήσουμε άμεσα και χωρίς υπερβολική ταλαιπωρία για εσάς τα καταγγελλόμενα Αγαθά με νέα ή να αφαιρέσουμε το ελάττωμα και να διευθετήσουμε έτσι το παράπονό σας,
β) να ζητήσετε την αντικατάσταση των Αγαθών με Αγαθά χωρίς ελαττώματα ή την διόρθωσή τους- και στην περίπτωση αυτή μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα ελαττωματικά Αγαθά με καινούργια χωρίς καθυστέρηση και χωρίς αδικαιολόγητη ταλαιπωρία για εσάς (στην περίπτωση αίτησης για αντικατάσταση των Αγαθών με καινούργια) ή να επισκευάσουμε τα Αγαθά (στην περίπτωση αίτησης για αφαίρεση του ελαττώματος).
Σύμφωνα με τις σχετικές νομικές διατάξεις, στην περίπτωση των Αγαθών που αγοράστηκαν από την ιστοσελίδα από τις 09.09.2022 και μετά, κατά την υποβολή παραπόνου δικαιούστε ιδίως:
α) να ζητήσετε όπως τα Αγαθά τεθούν σε συμμόρφωση με τη σύμβαση με αντικατάσταση ή διόρθωση. Η εν λόγω αντικατάσταση ή διόρθωση θα πραγματοποιηθεί από εμάς σε εύλογο χρόνο και χωρίς δική σας οικονομική επιβάρυνση.
Εάν η μέθοδος για να τεθούν σε συμμόρφωση τα Αγαθά με τη σύμβαση (αντικατάσταση/διόρθωση) που επιλέξατε θα ήταν αδύνατη ή θα απαιτούσε υπερβολικό κόστος για εμάς, μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα Αγαθά - αντί της διόρθωσης που ζητήσατε - ή να επισκευάσουμε τα Αγαθά - αντί της αντικατάστασης που ζητήσατε.
Εάν τόσο η διόρθωση όσο και η αντικατάσταση είναι αδύνατη ή θα απαιτούσε υπερβολικά μεγάλο κόστος για εμάς, μπορούμε να αρνηθούμε να τεθούν τα Αγαθά σε συμμόρφωση με τη σύμβαση με τον τρόπο που επιλέξατε, δηλαδή με διόρθωση ή αντικατάσταση. Έχετε τότε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση ή να επωφεληθείτε από μειωμένη τιμή, ή
β) να προβείτε σε δήλωση μείωσης της τιμής (αναφέροντας μέχρι ποιο ποσό) ή να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, εάν:
- δεν έχουμε διορθώσει ή αντικαταστήσει τα Αγαθά ή, κατά περίπτωση, δεν έχουμε διορθώσει ή αντικαταστήσει τα Αγαθά σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς ή έχουμε αρνηθεί να τα διορθώσουμε ή να τα αντικαταστήσουμε με την αιτιολογία ότι αυτό ήταν αδύνατο ή απαιτούσε υπερβολικό κόστος,
- η μη συμμόρφωση των Αγαθών με τη σύμβαση συνεχίζεται, παρόλο που προσπαθήσαμε να φέρουμε τα Αγαθά σε συμμόρφωση με τη σύμβαση (αντικαθιστώντας ή επιδιορθώνοντάς τα),
- η μη συμμόρφωση των Αγαθών με τη σύμβαση είναι τέτοια που δικαιολογεί είτε άμεση μείωση της τιμής είτε υπαναχώρηση από τη σύμβαση χωρίς προηγούμενο αίτημα για επισκευή ή αντικατάσταση των Αγαθών,
- έχουμε δηλώσει ότι δεν θα φέρουμε τα Αγαθά σε συμμόρφωση με τη σύμβαση (με αντικατάσταση ή επισκευή) μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ή χωρίς σοβαρή ταλαιπωρία για εσάς ή εάν αυτό προκύπτει σαφώς από τις περιστάσεις;
μη έχοντας πάντα το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εάν η έλλειψη συμμόρφωσης είναι ουσιώδης.
5. Εάν το παράπονο δεν γίνει δεκτό, θα αποστείλουμε τα Αγαθά πίσω σε εσάς με γνωμοδότηση σχετικά με γιατί το παράπονο είναι αβάσιμο.
6. Κατά την παραλαβή της αποστολής, προσέξτε αν έχει υποστεί ζημιές. Εάν διαπιστώσετε οποιαδήποτε ζημιά στα Αγαθά, ζητήστε από τον μεταφορέα ή το άτομο που σας παραδίδει τα Αγαθά στο σημείο παραλαβής να συντάξει έκθεση ζημιάς στην αποστολή.
7. Εξωδικαστική επίλυση διαφορών:
α) Εάν αγοράσετε τα Αγαθά ως καταναλωτής, δικαιούστε να κάνετε χρήση ενός εξωδικαστικού μέσου επίλυσης διαφορών και άσκησης νομικών αξιώσεων με τη μορφή διαδραστικής πλατφόρμας ΗΕΚΔ (Ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών), σύμφωνα με τον κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 524/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 21ης Μαΐου 2013, για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών και την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 2006/2004 και της οδηγίας 2009/ΕΚ, εφεξής αναφερόμενο ως «Κανονισμός περί της ΗΕΚΔ».
(β) Η πλατφόρμα ΗΕΚΔ είναι ένα διαδραστικό εργαλείο που τίθεται στη διάθεση των καταναλωτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέσω του οποίου μπορούν να υποβάλλουν παράπονα. Ακολουθεί ο σύνδεσμος για την πλατφόρμα ΗΕΚΔ: ec.europa.eu/consumers/odr.
Σύμφωνα με το άρθρο 1 του Κανονισμού περί της ΗΕΚΔ, στόχος της πλατφόρμας ΗΕΚΔ είναι να παρέχει στους καταναλωτές ένα εργαλείο για τη διευκόλυνση της ανεξάρτητης, αμερόληπτης, διαφανούς, αποτελεσματικής, γρήγορης και δίκαιης εξωδικαστικής επίλυσης των διαφορών μεταξύ καταναλωτών και εμπόρων στο διαδίκτυο εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
γ) Η διεύθυνση επικοινωνίας μας είναι: contact@answear.gr.
VII ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΑΓΑΘΩΝ – ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΩΛΗΣΗΣ
1. Εάν αποκτάτε τα Αγαθά ως καταναλωτής, μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη συναφθείσα σύμβαση πώλησης χωρίς να αναφέρετε τους λόγους, υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παρακάτω. Δεν έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση εξ αποστάσεως όσον αφορά συμβάσεις:
a. Την πώληση σφραγισμένων αγαθών που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας ή υγιεινής και των οποίων η συσκευασία έχει ανοιχθεί μετά την παράδοση,
β. την πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων οπτικών εγγραφών ή σφραγισμένου λογισμικού ηλεκτρονικών υπολογιστών, των οποίων η συσκευασία έχει ανοιχθεί μετά την παράδοση,
γ. η πώληση εφημερίδων, περιοδικών ή περιοδικών, με εξαίρεση τις συμβάσεις συνδρομής.
2. Μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης των Αγαθών στο Κατάστημα εντός 30 ημερών από την παραλαβή των Αγαθών.
3. Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης ως εξής:
α) να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: contact@answear.gr, ή γραπτώς στη διεύθυνση του Καταστήματος,
β) μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης που διαθέτουμε στους ιστότοπους του Καταστήματος για το σκοπό αυτό, αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωτικό - αρκεί να λάβουμε ένα σαφές μήνυμα από εσάς που να δηλώνει ότι έχετε αποφασίσει να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης των συγκεκριμένων Αγαθών,
γ) εάν προβείτε στη δήλωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Καταστήματος, θα επιβεβαιώσουμε αμέσως την παραλαβή της δήλωσης αυτής με απαντητικό μήνυμα που θα αποσταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας,
(δ) θα τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης εάν στείλετε το δέμα σας ταχυδρομικώς ή μας στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το οποίο θα δηλώσετε την υπαναχώρησή σας πριν από τη λήξη της προθεσμίας αυτής,
(ε) να αποστείλετε τα Αγαθά που είναι αντικείμενο της υπαναχώρησης στην ακόλουθη διεύθυνση:
Answear.gr
26ης Οκτωβρίου 150
Μενεμένη 546 27
Θεσσαλονίκη,
Ελλάδα
4. Εάν υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης των Αγαθών:
α) θα σας ζητηθεί να πληρώσετε το κόστος επιστροφής των Aγαθών σε εμάς,
(β) θα επιστρέψουμε τις πληρωμές που λάβαμε από εσάς, χωρίς καθυστέρηση και το αργότερο εντός 14 ημερών από την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησής σας. Θα σας επιστρέψουμε επίσης τα έξοδα αποστολής, εάν θα επιστρέψετε όλα τα Αγαθά που αγοράσατε με μία παραγγελία. Μπορούμε να παρακρατήσουμε την επιστροφή των πληρωμών σας έως ότου λάβουμε τα επιστρεφόμενα Αγαθά από εσάς ή έως ότου μας στείλετε απόδειξη επιστροφής των εν λόγω Αγαθών - όποιο από τα δύο συμβεί νωρίτερα.
(γ) θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα με την ίδια μέθοδο που χρησιμοποιήσατε για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή, εκτός εάν συμφωνήσετε σε επιστροφή χρημάτων με άλλα μέσα - σε κάθε περίπτωση, δεν θα επιβαρυνθείτε με κανένα πρόσθετο κόστος για την επιστροφή των καταβληθέντων ποσών.
5. Λάβετε υπόψη, ωστόσο, ότι είστε νομικά υπεύθυνοι για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των επιστρεφόμενων Αγαθών που προκύπτει από τη χρήση τους από εσάς, πέραν αυτής που ήταν απαραίτητη για να διαπιστωθεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία τους.
6. Εάν η αξία των Αγαθών που αγοράσατε υπερβαίνει το όριο δωρεάν επιστροφής (συμπεριλαμβανομένων των εκπτώσεων και των προωθητικών ενεργειών που εφαρμόζονται), μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επιλογή δωρεάν επιστροφής κατά την υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Το όριο δωρεάν επιστροφής και ο τρόπος χρήσης του περιγράφονται εδώ: https://answear.gr/a/epistrophi-proionton.
7. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε την επιλογή δωρεάν επιστροφής - μπορείτε να ακυρώσετε τη σύμβαση πώλησης των Αγαθών εντός 30 ημερών από την παραλαβή και να επιστρέψετε τα Αγαθά με δικά σας έξοδα.
VIII ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
1. Μέσω του Answear.gr, η Answear παρέχει τις ακόλουθες υπηρεσίες στους πελάτες ηλεκτρονικά:
α) για να καταστεί δυνατή η σύναψη συμβάσεων για την ηλεκτρονική πώληση Αγαθών στο Κατάστημα, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις,
β) για να καταστεί δυνατή η δημιουργία λογαριασμού του Πελάτη στο Κατάστημα και η χρήση των λειτουργιών του και η συμμετοχή στο πρόγραμμα επιβράβευσης Answear Club, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που περιγράφονται στο σημείο IX κατωτέρω.
γ) για να σας επιτρέψει να περιηγηθείτε στο περιεχόμενο του καταστήματος.
2. Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τις συμβάσεις πώλησης Αγαθών που συνάπτονται στο Κατάστημα υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται στις σχετικές νομικές διατάξεις και στους όρους και στις προϋποθέσεις.
3. Στην περίπτωση της υπηρεσίας διατήρησης λογαριασμού στο Κατάστημα και της δυνατότητας συμμετοχής σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης Answear.Club - έχετε το δικαίωμα να αποχωρήσετε από αυτές εντός 30 ημερών από την ημερομηνία δημιουργίας του λογαριασμού. Ανεξάρτητα από αυτό, έχετε επίσης το δικαίωμα να ζητήσετε τη διακοπή της διατήρησης του λογαριασμού σας στο Κατάστημα ανά πάσα στιγμή. Μπορείτε να ασκήσετε και τα δύο δικαιώματα στέλνοντάς μας πληροφορίες σχετικά με την απόφασή σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: contact@answear.gr ή ταχυδρομικά στη διεύθυνση: Διαδικτυακό κατάστημα Answear.com.cy 31-564 Kraków, Aleja Pokoju 18. Αποχωρώντας από τη σύμβαση για τη διατήρηση λογαριασμού στο Κατάστημα, αποχωρείτε ταυτόχρονα από τη συμμετοχή στο πρόγραμμα Answear.Club και αντίστροφα.
4. Για να χρησιμοποιήσετε το Κατάστημα σύμφωνα με τις λειτουργίες του θα πρέπει:
α) να έχετε πρόσβαση στο Διαδίκτυο,
β) να χρησιμοποιείτε ένα τυπικό πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο, όπως Chrome, Safari, Opera, FireFox ή παρόμοιο,
γ) να διαθέτετε ένα λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
5. Μπορείτε να υποβάλετε παράπονο σχετικά με τις υπηρεσίες της Answear στέλνοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στην Εξυπηρέτηση Πελατών: contact@answear.gr ή καλώντας στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Όταν υποβάλλετε ένα παράπονο, περιγράψτε τι αφορά και πείτε μας τις προσδοκίες σας σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να αντιμετωπιστεί. Θα επεξεργαστούμε το παράπονό σας το συντομότερο δυνατό και, σε κάθε περίπτωση, θα λάβετε απάντηση εντός 21 ημερών από την παραλαβή του παραπόνου σας.
IX ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ANSWEAR CLUB
1. Μετά την εγγραφή ενός λογαριασμού στο Κατάστημα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα bonus πόντων και μια πρόσθετη έκπτωση ως μέρος του προγράμματος πιστότητας ANSWEAR CLUB που διαχειρίζεται η Answear.gr («Club»), με τους όρους που καθορίζονται παρακάτω. Στο πλαίσιο της συμμετοχής σας στο Club, λαμβάνετε τα ακόλουθα οφέλη:
α) Bonus 10% επί της αξίας των αγορών που πραγματοποιείτε στο Κατάστημα της Answear.gr («Bonus»),
και
β) Μια πάγια έκπτωση που σας δίνει το δικαίωμα να αγοράζετε εμπορεύματα στο Κατάστημα η οποία χορηγείται από την Εταιρεία με τους όρους που καθορίζονται παρακάτω στους κανονισμούς («Έκπτωση»).
- προκειμένου να μειώσει την τιμή των Προϊόντων, ο Πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει το Bonus ή την Έκπτωση, τα οφέλη δεν μπορούν να συνδυαστούν.
BONUS
2. Το Bonus δεν μπορεί να ανταλλαχθεί με μετρητά και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για αγορές στο Κατάστημα. Το Bonus υπολογίζεται με βάση την αξία των αγορών που πραγματοποιήθηκαν και στρογγυλοποιείται στο πλησιέστερο ευρώ. Στην περίπτωση αγορών που πραγματοποιούνται στο Κατάστημα, το Bonus υπολογίζεται αυτόματα μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας.
3. Το Bonus μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αγορά εκπτωτικών και μη εκπτωτικών Προϊόντων στο Κατάστημα μόνο με τη μορφή έκπτωσης που μειώνει την τιμή αγοράς, με την προϋπόθεση ότι η συνολική έκπτωση δεν μπορεί να μειώσει την τιμή των Προϊόντων περισσότερο από το 50% της αρχικής τιμής τους, δηλαδή της τιμής στην οποία πωλούνταν τα Προϊόντα από την πρώτη ημέρα. Η μέγιστη έκπτωση κατά τη χρήση του Bonus υπολογίζεται σύμφωνα με τον ακόλουθο τύπο:
R = CA – 50%*CP
όπου:
R – μέγιστη έκπτωση που μπορεί να επιτευχθεί σε αντάλλαγμα για το Bonus
CA – τρέχουσα τιμή του Προϊόντος
CP – Πρώτη τιμή του Προϊόντος, δηλαδή η τιμή στην οποία τα Προϊόντα εισήχθησαν για πρώτη φορά προς πώληση στο Κατάστημα,
4. Εάν η αξία του Bonus στο λογαριασμό σας είναι υψηλότερη από τη διαφορά μεταξύ της τιμής των προϊόντων που αγοράζετε και του 50% της αξίας αυτών των προϊόντων στην Πρώτη Τιμή, το πλεόνασμα θα παραμείνει στο λογαριασμό σας για περαιτέρω χρήση. Ωστόσο, εάν η αξία του Bonus στο λογαριασμό σας είναι χαμηλότερη ή ίση με τη διαφορά μεταξύ της τιμής των Προϊόντων που αγοράζετε και της Πρώτης Τιμής τους, τότε σε μια τέτοια περίπτωση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ολόκληρο το συσσωρευμένο Bonus.
5. Το 50% της αξίας των Προϊόντων στην αρχική τιμή υπολογίζεται ως το γινόμενο του 50% και της τιμής των Προϊόντων πριν από τις εκπτώσεις και στρογγυλοποιείται σε ένα πλήρες ευρώ.
6. Εάν το Bonus χρησιμοποιείται κατά την αγορά πολλών Προϊόντων στο Κατάστημα, τότε στην περίπτωση αυτή μειώνει την τιμή των μεμονωμένων Προϊόντων από το «Καλάθι» σύμφωνα με τον ακόλουθο τύπο:
r = (CP/ΣCP)*ΣR όπου:
r - το ποσό της έκπτωσης από ένα συγκεκριμένο είδος στην απόδειξη,
CP - η αρχική τιμή ενός συγκεκριμένου Προϊόντος στην απόδειξη,
ΣCP - το άθροισμα των τιμών των πρώτων Προϊόντων από όλα τα είδη της απόδειξης
ΣR - το άθροισμα των μέγιστων εκπτώσεων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μεμονωμένα είδη της παραγγελίας σύμφωνα με τους κανόνες που παρουσιάζονται στο σημείο 3 παραπάνω.
7. Το Bonus που υπολογίζεται για μια συγκεκριμένη συναλλαγή θα ενεργοποιηθεί μετά από 30 ημέρες από την ημερομηνία πραγματοποίησης της αγοράς.
8. Το Bonus μπορεί να χρησιμοποιηθεί εντός 100 ημερών από την ενεργοποίησή του.
9. Όλες οι πληροφορίες σχετικά με το τρέχον ποσό του Bonus σας μπορούν να βρεθούν στο λογαριασμό σας στο Κατάστημα.
10. Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το Bonus κατά τις αγορές σας στο Κατάστημα, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και επιλέξτε την επιλογή «Θέλω να εξαργυρώσω πόντους Answear Club» στο καλάθι αγορών. Θα εμφανιστεί το μέγιστο διαθέσιμο ποσό Bonus που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό το καλάθι. Η επιβεβαίωση με το κουμπί «Εφαρμογή» θα έχει ως αποτέλεσμα την κατάλληλη μείωση της τιμής των Προϊόντων που αγοράσατε.
11. Να θυμάστε ότι η χρήση του Bonus πρέπει να είναι σύμφωνη με τους Κανονισμούς. Σε αντίθετη περίπτωση, θα έχουμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε μέρος ή το σύνολο του συσσωρευμένου Bonus, για το οποίο θα σας ενημερώσουμε με την αποστολή e-mail.
12. Εάν μας επιστρέψετε τα Προϊόντα για την αγορά των οποίων χρησιμοποιήσατε τα χρήματα από το Bonus για να μειώσετε την τιμή (ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για υπαναχώρηση από τη σύμβαση πώλησης ή για αποδεκτό παράπονο), η αξία του Bonus που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά αυτών των Προϊόντων θα επιστραφεί στο λογαριασμό σας στο Κατάστημα. Το επιστρεφόμενο Bonus μπορεί να χρησιμοποιηθεί εντός 100 ημερών από την ενεργοποίησή του.
13. Εάν επιστρέψετε τα προϊόντα για την αγορά των οποίων χρεώθηκε ένα Bonus (π.χ. ως αποτέλεσμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης) τότε σε μια τέτοια περίπτωση η αξία του Bonus που αποκτήσατε από μια τέτοια συναλλαγή θα ακυρωθεί.
ΕΚΠΤΩΣΗ
14. Η έκπτωση χορηγείται από την Εταιρεία με βάση τις ακόλουθες αρχές:
α) Η Εταιρεία καθορίζει τρία όρια Έκπτωσης, εντός των οποίων το ύψος της Έκπτωσης εξαρτάται από την αξία των αγορών που πραγματοποιεί ο Πελάτης στο Κατάστημα:
- Answear Club Silver: εντός αυτού του ορίου, ο Πελάτης θα δικαιούται Έκπτωση έως 10% από τις Αρχικές Τιμές των Προϊόντων,
- Answear Club Gold: εντός αυτού του ορίου ο Πελάτης θα δικαιούται έκπτωση έως 15% από τις Αρχικές Τιμές των Προϊόντων,
- Answear Club Platinum: εντός αυτού του ορίου, ο Πελάτης θα δικαιούται έκπτωση έως και 20% από τις αρχικές τιμές των προϊόντων,
β) Ο Πελάτης θα δικαιούται Έκπτωση εντός των ορίων Έκπτωσης που αναφέρονται στο σημείο α) παραπάνω, αφού φθάσει το επίπεδο αξίας των αγορών που πραγματοποιεί ο Πελάτης στο κατάστημα που υποδεικνύει η Εταιρεία,
γ) Το ύψος της Έκπτωσης που χορηγείται στον Πελάτη εξαρτάται από την αξία των αγορών που πραγματοποιεί ο Πελάτης από την ημέρα δημιουργίας λογαριασμού στο Κατάστημα («Αξία αγορών του Πελάτη»). Η αξία των αγορών που πραγματοποιήθηκαν θα προστεθεί στην Αξία Αγοράς του Πελάτη μετά από 30 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων από τον Πελάτη, εφόσον ο Πελάτης δεν έχει υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς των συγκεκριμένων προϊόντων,
δ) Η Εταιρεία καθορίζει τις ακόλουθες Αξίες αγοράς του Πελάτη:
- για να λάβετε Έκπτωση στο Answear Club Silver, η Αξία Αγοράς του Πελάτη σημαίνει υπέρβαση του επιπέδου των 240 ευρώ,
- για να αποκτήσετε Έκπτωση στο Answear Club Gold, η αξία αγοράς του πελάτη θα πρέπει να υπερβαίνει τα 1 200 ευρώ,
- για να αποκτήσετε Έκπτωση στο Answear Club Gold, η αξία αγοράς του πελάτη θα πρέπει να υπερβαίνει τα 2 400 ευρώ,
15. Η έκπτωση θα υπολογίζεται αυτόματα από τις αρχικές τιμές των προϊόντων στο καλάθι αγορών του Πελάτη. Το Κατάστημα θα ενημερώσει τον Πελάτη σχετικά με την επίτευξη της Αξίας αγοράς του Πελάτη που πληροί τις προϋποθέσεις για υψηλότερη Έκπτωση.
16. Το Κατάστημα μπορεί να προσφέρει ελεύθερα στους Πελάτες που επιλέγει για να τους αντιστοιχίσει σε ένα συγκεκριμένο όριο Έκπτωσης που αναφέρεται παραπάνω, ανεξάρτητα από την Αξία αγοράς του Πελάτη.
17. Ο Πελάτης δικαιούται να αντιταχθεί ανά πάσα στιγμή στην υπαγωγή του σε συγκεκριμένο όριο Έκπτωσης ή στην καθόλου χορήγηση Έκπτωσης στον Πελάτη.
18. Το Κατάστημα δικαιούται να τροποποιεί τους κανόνες χορήγησης Εκπτώσεων, συμπεριλαμβανομένων ιδίως του ύψους των ορίων αξίας αγοράς του Πελάτη, καθώς και του ύψους των ίδιων των Εκπτώσεων. Το Κατάστημα μπορεί επίσης να τερματίσει προωθητικές ενέργειες που σχετίζονται με τη χορήγηση Εκπτώσεων. Οι πελάτες θα ενημερώνονται για την αλλαγή των κανονισμών στο προαναφερθέν πεδίο εφαρμογής 30 ημέρες νωρίτερα. Ανεξάρτητα από την προαναφερθείσα αλλαγή, ο Πελάτης διατηρεί το ποσό της Έκπτωσης εντός του ορίου που έχει φθάσει μέχρι την ημερομηνία της αλλαγής, εκτός εάν το Κατάστημα αποφασίσει να καταργήσει το πρόγραμμα Εκπτώσεων.
19. Τα οφέλη που προκύπτουν από τη συμμετοχή στο Club δεν μπορούν να συνδυαστούν με άλλες προσφορές ή εκπτώσεις που χορηγούνται στο πλαίσιο άλλων προωθητικών ενεργειών που πραγματοποιεί το Κατάστημα, εκτός από εκείνες στις οποίες έχουμε επιτρέψει ρητά το συνδυασμό των εν λόγω προωθητικών ενεργειών με τα οφέλη που προκύπτουν από τη συμμετοχή στο Club.
20. Για τα μέλη του Club, οργανώνουμε προσωρινά πρόσθετες προσφορές (π.χ. πολλαπλασιασμός πόντων, επιπλέον δώρα λόγω αγορών κ.λπ.). Οι λεπτομέρειες των προσωρινών προωθητικών ενεργειών θα ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα του Καταστήματος ή σε προωθητικές πληροφορίες που απευθύνονται απευθείας σε όλα ή σε επιλεγμένα μέλη του Club. Στα μέλη του Club μπορεί να χορηγηθεί πρόσθετη έκπτωση (π.χ. έκπτωση γενεθλίων) για αγορές στο Κατάστημα, με όρους που καθορίζονται ελεύθερα από την Answear.gr.
21. Η Answear.gr μπορεί να αναστείλει ή να τερματίσει τη λειτουργία του Club ανά πάσα στιγμή, συμπεριλαμβανομένου του τερματισμού του προγράμματος εκπτώσεων του Club, γεγονός που δεν θα επηρεάσει τη δυνατότητά σας να χρησιμοποιήσετε το Bonus που έχετε ήδη συλλέξει - θα μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε με τους όρους που καθορίζονται στους κανονισμούς, αλλά οι νέοι πόντοι Bonus δεν θα υπολογίζονται πλέον.
22. Εάν πιστεύετε ότι οι ενέργειές μας κατά τη λειτουργία του Club δεν συνάδουν με τους παρόντες Κανονισμούς ή τις νομικές διατάξεις, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για το λόγο αυτό. Η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί ταχυδρομικά, με courier, να κατατεθεί αυτοπροσώπως στο γραφείο του ιδιοκτήτη του Καταστήματος ή να σταλεί με e-mail στη διεύθυνση contact@answear.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας που βρίσκεται στη διεύθυνση: https://answear.gr/logariasmos-mou/epafh.
23. Η καταγγελία θα εξεταστεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της ειδοποίησης από το Κατάστημα και θα λάβετε απάντηση από εμάς εντός αυτού του χρονικού διαστήματος.
24. Η συμμετοχή στο Club δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς (ιδίως εάν το Κατάστημα έχει βάσιμες υποψίες ότι τα αγορασθέντα Αγαθά μεταπωλούνται), καθώς και για οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα που μπορεί να προκαλέσει ζημία στην Answear.gr ή θα παραβιάσει το καλό όνομα ή τη φήμη του Καταστήματος. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη συμμετοχή στο Club για σκοπούς κερδοσκοπικούς, αντίθετους με τα χρηστά ήθη, τις αρχές της κοινωνικής συνύπαρξης ή για οποιονδήποτε άλλο σκοπό εκτός από αυτόν που ορίζεται στους Κανονισμούς. Ειδικότερα, δεν μπορείτε, σε σχέση με τη συμμετοχή στο Club, να προβείτε σε δραστηριότητες όπως:
α) να κάνετε αγορές στο Κατάστημα για λογαριασμό και προς όφελος τρίτου χρησιμοποιώντας Bonus, Έκπτωση ή οποιαδήποτε άλλη έκπτωση που σας έχει χορηγηθεί προσωπικά,
β) να μεταπωλείτε αγαθά που αγοράσατε στο Κατάστημα χρησιμοποιώντας ένα Bonus, μια έκπτωση ή οποιαδήποτε άλλη πρόσθετη έκπτωση που σας έχει χορηγηθεί προσωπικά ή να διεξάγετε άλλες παρόμοιες εμπορικές δραστηριότητες,
γ) μεταβίβαση πρόσβασης στο λογαριασμό σας στο Κατάστημα σε άλλα άτομα προκειμένου να χρησιμοποιήσουν ένα Bonus, έκπτωση ή άλλη έκπτωση που σας έχει χορηγηθεί προσωπικά.
25. Εάν παραβιάσετε τους κανόνες χρήσης του Club που καθορίζονται στους Κανονισμούς, ιδίως αυτούς που αναφέρονται στο σημείο 24 παραπάνω, η Answear.gr έχει το δικαίωμα να σας αποκλείσει από το Club ή να ανακαλέσει τα χορηγηθέντα Bonuses, Εκπτώσεις και άλλα προνόμια που χορηγούνται στο πλαίσιο του Club.
X ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ
1. Η Answear.gr διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή μιας παραγγελίας, καθώς και να μπλοκάρει ορισμένες άλλες λειτουργίες του λογαριασμού σας σε περίπτωση σημαντικής παραβίασης από εσάς των κανόνων χρήσης του Καταστήματος και σύναψης σύμβασης για την πώληση αγαθών που αναφέρονται στο σημείο. II.
2. Πριν από τον αποκλεισμό ορισμένων λειτουργιών του λογαριασμού, θα σας προειδοποιήσουμε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σχετικά με τους λόγους για τον πιθανό αποκλεισμό των λειτουργιών του λογαριασμού και θα έχετε την ευκαιρία να παρουσιάσετε τη θέση σας.
3. Η Answear.gr θα σας ειδοποιεί για τον αποκλεισμό ορισμένων λειτουργιών του λογαριασμού σας μέσω μηνύματος που εμφανίζεται κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας και μετά τη σύνδεση στον λογαριασμό σας - μαζί με τον λόγο του αποκλεισμού.
4. Ο αποκλεισμός ορισμένων λειτουργιών του λογαριασμού σημαίνει ότι εμποδίζεται ο χρήστης να:
α. την τοποθέτηση παραγγελιών,
β. να χρησιμοποιεί τα μπόνους και τις εκπτώσεις που χορηγούνται στο πλαίσιο του προγράμματος επιβράβευσης ή άλλων προωθητικών εκστρατειών,
γ. την ανεξάρτητη επεξεργασία της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και του αριθμού τηλεφώνου που παρέχονται στον λογαριασμό.
Κατά τη διάρκεια του αποκλεισμού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε άλλες λειτουργίες του λογαριασμού σας, όπως η προβολή του ιστορικού των παραγγελιών σας.
5. Εάν έχουν μπλοκαριστεί ορισμένες λειτουργικότητες του λογαριασμού σας, έχετε το δικαίωμα να ασκήσετε έφεση κατά της απόφασης αυτής εντός 14 ημερών από τη λήψη πληροφοριών σχετικά με τον αποκλεισμό. Στείλτε την προσφυγή σας στη διεύθυνση contact@answear.gr. Η Answear.gr θα την εξετάσει εντός 14 ημερών από την παραλαβή της και θα σας ενημερώσει σχετικά με την απόφαση.
6. Μετά το ξεκλείδωμα του λογαριασμού σας, μπορείτε να επωφεληθείτε από τα μπόνους και τις εκπτώσεις που χορηγούνται στο πλαίσιο του προγράμματος επιβράβευσης ή άλλων προωθητικών εκστρατειών. Κατά τη διάρκεια της περιόδου αποκλεισμού, αναστέλλεται η περίοδος ισχύος του Μπόνους που αναφέρεται στο σημείο IX.8 ή οι ημερομηνίες ισχύος άλλων εκπτώσεων.
7. Ο αποκλεισμός ορισμένων λειτουργιών του λογαριασμού δεν επηρεάζει την εκτέλεση παραγγελιών για τις οποίες η Answear.gr έχει ήδη επιβεβαιώσει την εκτέλεση και την αποστολή σύμφωνα με το σημείο III.7. Ο αποκλεισμός δεν επηρεάζει τη δυνατότητα άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τη σύμβαση σε σχέση με τις παραγγελίες που έχουν ολοκληρωθεί και αποσταλεί πριν από τον αποκλεισμό.
XI ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
1. Πριν από τη σύναψη σύμβασης για την πώληση προϊόντων στο Κατάστημα, θα πρέπει να διαβάσετε και να αποδεχτείτε τους όρους και τις προϋποθέσεις. Σας δίνουμε την ευκαιρία να διαβάσετε τους όρους και τις προϋποθέσεις με κάθε παραγγελία. Θα σας ενημερώνουμε για τις αλλαγές στους όρους και τις προϋποθέσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εάν έχετε λογαριασμό στο Κατάστημα. Σε περίπτωση που δεν αποδέχεστε τις προγραμματισμένες αλλαγές, μπορείτε να ζητήσετε τη διαγραφή του λογαριασμού σας στο Κατάστημα ανά πάσα στιγμή.
2. Εφαρμόζουμε την ελληνική νομοθεσία για την πώληση προϊόντων στο Κατάστημα. Η σύμβαση συνάπτεται στην ελληνική γλώσσα.
3. Για θέματα που δεν έχουμε ρυθμίσει στους Όρους και Προϋποθέσεις, εφαρμόζουμε τις σχετικές διατάξεις της ελληνικής νομοθεσίας.
4. Μπορούμε να τροποποιήσουμε τους όρους και τις προϋποθέσεις σε περιπτώσεις όπως:
α) αλλαγή του νόμου ή της ερμηνείας του από τις αρμόδιες αρχές ή ως αποτέλεσμα δικαστικών αποφάσεων, καθώς και διευκρινίσεις, ερμηνείες ή συστάσεις που εκδίδονται από τις αρμόδιες κρατικές αρχές, εφόσον αυτό έχει σχέση με τις διατάξεις των όρων και προϋποθέσεων,
β) αλλαγή του τρόπου με τον οποίο παρέχουμε τις υπηρεσίες που καλύπτονται από τους όρους και τις προϋποθέσεις, η οποία μπορεί να οφείλεται σε τεχνικούς και τεχνολογικούς λόγους, σε λόγους ασφαλείας, στην ανάγκη βελτίωσης της λειτουργίας του Καταστήματος ή της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχουμε,
γ) αλλαγή του πεδίου εφαρμογής ή του τρόπου παροχής των υπηρεσιών που παρέχονται βάσει των όρων και προϋποθέσεων με την εισαγωγή νέων λειτουργιών ή υπηρεσιών, την τροποποίηση ή την απόσυρση υφιστάμενων λειτουργιών ή υπηρεσιών,
δ) αλλαγή του τρόπου πληρωμής ή αποστολής,
ε) ανάγκη για συντακτικές αλλαγές.
5. Οι τροποποιήσεις των Όρων και Προϋποθέσεων ισχύουν για τις συμβάσεις πώλησης Αγαθών στο Κατάστημα που συνάπτονται μετά την έναρξη ισχύος των εν λόγω τροποποιήσεων.
Σε ισχύει από: 09.01.2025
ΛΗΨΕΙΣ: Κύριοι κανόνες της ANSWEAR.gr