Ανάγνωση σε 3 λεπτά 12 Σεπ 2025

Ο χορός των σχέσεων μέσα από τη νέα καμπάνια της Answear

Συντάκτης: Konstantina
Χρόνος ανάγνωσης 3 λεπτά

Η τελευταία καμπάνια της Answear αποτελεί μία ιστορία που ξεφεύγει από τα όρια της διαφήμισης στη μόδα. Μέσα από το σλόγκαν  ‘Ντύσε τη ζωή σου με πολύτιμες στιγμές’ αναδεικνύουμε τη μαγεία των ανθρωπίνων σχέσεων μέσα από τα συναισθήματα που προκαλεί ο χορός.

Πρόκειται για μία ιστορία που μιλά για συναισθήματα μέσα από τα ρούχα τα οποία παίρνουν το ακριβές νόημα τους ανάλογα με το γενικότερο πλαίσιο: ποιος τα φορά και κάτω από ποιες περιστάσεις.

Τα δύο σποτ της νέας καμπάνιας μοιάζουν να είναι εμπνευσμένα από ταινίες μικρού μήκους μέσα από τις οποίες η μόδα συναντά τον χορό και τις λέξεις. Το πρώτο σποτ διαδραματίζεται στη  ρομαντική ατμόσφαιρα ενός δωματίου σε ξενοδοχείο. Είναι η στιγμή που ένα λευκό πουκάμισο Paul Smith και ένα φόρεμα με δαντέλα Twinset πρωταγωνιστούν σε μία ιστορία για την οικειότητα μέσα από την οποία κάθε κίνηση αποκαλύπτει μία πληθώρα συναισθημάτων. Το σλόγκαν ‘Δεν το χρειάζεσαι για να ντυθείς. Το χρειάζεσαι για να ζήσεις τη στιγμή που το αφήνεις’ παρουσιάζει μία αναπάντεχη εκδοχή μέσα από την οποία τα ρούχα είναι κάτι παραπάνω από ρούχα.

Το δεύτερο σποτ μας μεταφέρει σε ένα υπαίθριο πάρκο όπου ένας απρόσμενος χαρακτήρας εμφανίζεται να χορεύει στο ρυθμό των πρωταγωνιστών. Πρόκειται για ένα μάλλινο παλτό Patrizia Pepe. Ο ρόλος του δεν είναι απλά να προστατέψει από το κρύο αλλά να συμβολίσει τη συναισθηματική ζεστασιά που προκύπτει ως αποτέλεσμα της οικειότητας στις ανθρώπινες σχέσεις. Το σλόγκαν ‘Δεν το χρειάζεσαι για να ζεσταθείς. Το χρειάζεσαι για να νιώσεις τη ζεστασιά της στιγμής’μας κάνει να σκεφτούμε τα ρούχα ως ένα μέσο που δημιουργεί αναμνήσεις, έντονα συναισθήματα και ξεχωριστές στιγμές.

Υπεύθυνη για το μοναδικό αποτέλεσμα της καμπάνιας είναι η διεθνής ομάδα δημιουργών της. Η διευθύντρια παραγωγής Adi Halfin, γνωστή για την καλλιτεχνική της προσέγγιση, δημιούργησε ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο η κάμερα ακολουθεί δυναμικά τον χορό καθώς ο χορός ακολουθεί με τη σειρά του  τα συναισθήματα. Η χορογραφία της Emilie Leriche εξωτερικεύει τα συναισθήματα που προκύπτουν από τις σχέσεις ανάμεσα στους πρωταγωνιστές αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο για τα ρούχα να αποτελέσουν μέρος αυτής

Το καστ αποτελείται από διεθνώς αναγνωρισμένους καλλιτέχνες: η Mathilde Lin, γνωστή για τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στο βiντεοκλίπ  ‘As it was’ του Harry Styles, ο David Lagerqvist και η Angele Villanueva Jara, φιναλίστ του ‘You Can Dance’ και ο Mermoz Melchior. Τα looks επιμελήθηκε ο επικεφαλής στιλίστας της Answear, Łukasz Witek, ο οποίος επέλεξε εκφραστικά και ταυτόχρονα διαχρονικά αντικείμενα από premium brands, αναδεικνύοντας την πολλαπλή τους διάσταση.

Η καμπάνια ‘Ντύσε τη ζωή σου με πολύτιμες στιγμές’ αποδεικνύει για ακόμα μία φορά ότι η μόδα μπορεί να είναι περισσότερα από προϊόντα – εμπνέει και  δημιουργεί συναισθήματα, αναμνήσεις και ανθρώπινες σχέσεις με μοναδικό τρόπο.

Credits:

Director: Adi Halfin
Choreography: Emilie Leriche
Agency: Saatchi & Saatchi
Client Service: Małgorzata Wajdziak, Aleksandra Mielec
Strategy: Radosław Chrobot, Agnieszka Kwaśniewska
Creative: Magda Drozdowska, Quentin Carenzo, Sonia Nowacka
Production: Marta Gierej, Magdalena Barszcz
Answear: Marta Sawicka, Katarzyna Kaczmarczyk
Head of Styling, Answear: Łukasz Witek
Production House: SHOOT ME
Producer: Zdzich Heydel
Production Manager: Jagoda Jędrzejewska
Post-production: VEIN
Sound: Głośno

Διάβασε περισσότερα άρθρα