Καταγγελίες

1. Συμπληρώστε τη φόρμα παραπόνων και τοποθετήστε τη στη συσκευασία μαζί με τα διαφημιζόμενα προϊόντα. Μπορείτε να κατεβάσετε τη φόρμα εδώ. Εάν δεν έχετε εκτυπωτή, ετοιμάστε τη δική σας περιγραφή παραπόνων. Μπορείτε να ακολουθήσετε το περιεχόμενο της φόρμας μας. Ωστόσο, σας ενθαρρύνουμε να χρησιμοποιήσετε την εκτύπωση που ετοιμάσαμε, η οποία θα διευκολύνει σημαντικά την αναφορά σας.

2. Στείλτε το πακέτο. Η φόρμα παραπόνων πρέπει να μας παραδοθεί στην ακόλουθη διεύθυνση:

Answear.gr

26ης Οκτωβρίου 150

Μενεμένη 546 27

Θεσσαλονίκη, Ελλάδα με τον σχολιασμό "ANSWEAR.gr - ΠΑΡΑΠΟΝΑ"

3. Περιμένετε να εξεταστεί το παράπονο

Τα παράπονα εξετάζονται αμέσως εάν αποσυρθείτε από τη σύμβαση πώλησης, σε άλλες περιπτώσεις το αργότερο εντός 21 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του διαφημιζόμενου προϊόντος. Σε περίπτωση που το παράπονο κριθεί δικαιολογημένο, θα ικανοποιήσουμε την αναφορά σας σύμφωνα με τις ισχύουσες νομικές διατάξεις στο πλαίσιο της εγγύησης.

Πλατφόρμα ODR

Εάν αγοράζετε τα Είδη ως καταναλωτές, δικαιούστε να χρησιμοποιήσετε την εξωδικαστική μέθοδο επίλυσης διαφορών με τη μορφή διαδραστικής πλατφόρμας ODR (Online Dispute Resolution), σύμφωνα με τον Κανονισμό του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (ΕΕ) Αρ. 524/2013 της 21ης ​​Μαΐου 2013, σχετικά με την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών για καταναλωτικές διαφορές και την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 2006/2004 και της οδηγίας 2009/ΕΚ.

Η πλατφόρμα ODR είναι ένα διαδραστικό εργαλείο που διατίθεται στους καταναλωτές από την Ευρωπαϊκή Ένωση και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την υποβολή παραπόνων. Περιλαμβάνουμε έναν σύνδεσμο για την πλατφόρμα ODR: ec.europa.eu/consumers/odr. 

Λάβετε υπόψην ότι η χρήση αυτού του συστήματος επίλυσης διαφορών από εμάς δεν είναι υποχρεωτική.

Σας υπενθυμίζουμε ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην οποία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είναι: [email protected].

 

Έντυπο παραπόνων